قدردانی، راهی به سوی مهربانی/  بی‌توجهی اجتماعی به یک اجتماع بزرگ عصبانی‌ترین مردم را بوجود آورده است!

قدردانی، راهی به سوی مهربانی/ بی‌توجهی اجتماعی به یک اجتماع بزرگ عصبانی‌ترین مردم را بوجود آورده است!

21 اسفند 1396 9:52

تیرماه امسال، گزارشی منتشر شد که بسیار شوکه کننده بود؛ این گزارش مردم ایران را عصبانی‌ترین مردم جهان می‌داند. این آمار در موسسه افکارسنجی گالوپ اعلام شده و عراق و سودان جنوبی به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند. بی‌توجهی اجتماعی، کاهش آستانه تحمل، پرخاشگری و برخوردهای عصبی از جمله مواردی است که کارشناسان جامعه‌شناسی و روانشناسان در مورد آن هشدار داده‌اند و این نیاز دیده می‌شود که برای کاهش آسیب‌های ناشی از بی‌توجهی اجتماعی و کنترل پرخاشگری، اقداماتی انجام پذیرد.

بنابر اعلام پریل، مدتی است که یک کمپین مردمی در شبکه‌های مجازی سروصدای زیادی به راه  انداخته است. این کمپین که با هشتگ #وقت_خوب_قدردانی در اینستاگرام فراگیر و توسط برندهای پرسیل، پریل و ورنل راه‌اندازی شده، تاکنون توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی مورد استقبال بسیار قرار گرفته است. 

کمپین قدردانی، راه حل متفاوت پریل، پرسیل و ورنل

کمپین وقت خوب قدردانی که به منظور افزایش مهربانی و قدردانی در سطح جامعه ایجاد شده، قدردانی از افراد و مشاغلی را شامل می‌شود که در طول زندگی روزمره با آن‌ها سروکار داریم اما میزان اهمیت‌شان را فراموش کرده‌ایم. این کمپین همچنین قدردانی از اعضای خانواده، دوستان، طبیعت و اتفاقات کوچک و خوشایند روزمره را یادآوری می‌کند.

درباره کمپین وقت خوب قدردانی 

این کمپین در راستای قدردانی از وفاداری و همراهی خریداران برندهای یاد شده، آغاز به فعالیت کرده و طرفداران این سه برند می‌توانند در طول کمپین از هدایا و مزایایی که به آنها عرضه می‌شود استفاده کنند. با این حال فعالیت‌های کمپین به مشتریان وفادر برند محدود نیست. این کمپین با هشتگ #وقت_خوب_قدردانی در اینستاگرام و سایر شبکه‌های مجازی، قصد دارد مفهوم قدردانی را به مفهوم گسترده آن، برای افزایش و ایجاد توجه اجتماعی، همبستگی بیشتر و ارتباط بهتر افراد با یکدیگر جا انداخته و با تمرکز بر تقویت احساساتی چون مهربانی و قدرشناسی، مثبت‌اندیشی و مثبت‌نگری را در سطح جامعه رواج دهد. کاهش بی‌توجهی‌های اجتماعی، از دیگر اهداف این کمپین موفق است.

shareاشتراک گذاری

نظرات شما